OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Červen 13 13:21:50 CEST 2008


Dříve bylo zvykem u nechráněných přejezdů, že vyběhl pomocník (nezaměňovat s 
pomocníkem a ochráncem), který zastavil auto-dopravu a pak si zase přiskočil 
a vlak jel dál.
pyrin

----- Original Message ----- 
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 13, 2008 12:03 PM
Subject: Re: OT: Asi na Sasu - co znamena bile svetlo na zel.prejezdu


Svetlo tusim neblika do urcite vzdalenosti vlaku od prejezdu.
Kazdopadne co je 100procentni a temer 100procentne to ridici ignoruji je
to, ze pokud svetlo neblika, jedna se o prejezd nechraneny:- tzn jako by
tam ten semafor nebyl.
Vzdy kdyz  nem  CEZ jednou za rok z duvodu udrzby vedeni, odpoji na cely
den proud v cele lokalite, paxe nestacim divit jak kazde auto prejizdi
ten prejezd jako by se nic nedelo a vlak je cca 10 a 5 m od nich a
troubi nez si to nektery z ignorantu v aute vsimne.

LK



RV napsal(a):
> Vim, ze to tu kdysi nekde zaznelo, ale nemohu to najit v archivu konfery.
>
> Jaky rozdil je z hlediska obsazeni useku trate, kdyz na semaforu
> blika/nesviti bile svetlo?
>
> Jezdim kazdy den do prace pres zeleznicini prejezd (hlavni trat CB-Pha a
> CB-Plzen), kde jsou sice zavory, ale neni tam naprosto videt (nejde se
> rozhlednout). Z jedne strany svestky postavili dve nejake bunky hned
> vedle silnice a blizko u treti a z druhe strany je krovi, ktere nikdo
> neprorezava. Takze pokud nestrcim cumak az na trat tak se nekouknu - tak
> na to pecu. :-(
> Proto by me zajimalo proc nekdy to svetlo blika a nekdy ne.
>
>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list