OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas anebezpecnost... ]

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 14:52:38 CEST 2008

>  >Skutečně obdivuju kolik úsilí takovej člověk vynaloží jen na to, aby vypadal jako debil ;)
>
> Ale vy to nechapete, ako tu uz bolo napisane :-).
> Ide predsa o OSOBNOST a INDIVIDUALITU.

Například s modrobílym šátkem kolem krku bych byl individuální až až a
když mě to omrzí, pude to sundat ;) A nebudou se mě bát malý děti ;)

> Za nasich cias sa osobnost a individualita prejavovala obsahom hlavy, nie jej povrchom.

Myslim že i v tomhle případě je na začátku individuální obsah hlavy ;)

P.K.