OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas anebezpecnost... ]

Soltisik Miroslav Miroslav.Soltisik@t-mobile.sk
Čtvrtek Červen 12 14:42:58 CEST 2008

 >Skutečně obdivuju kolik úsilí takovej člověk vynaloží jen na to, aby vypadal jako debil ;)

Ale vy to nechapete, ako tu uz bolo napisane :-).
Ide predsa o OSOBNOST a INDIVIDUALITU.
Za nasich cias sa osobnost a individualita prejavovala obsahom hlavy, nie jej povrchom.

Holt, pokrok je pokrok

Z mojho pohladu ide o rovnako marketingovo zmagorenych ako pri akejkolvek inej oblbovacej kampani.
Ak marketing zacne presviedcat zeny, ze maju nosit vlozky cely mesiac, tak ich jednoducho presvedci(alebo to uz existuje?). Tie jednoduchsie.

Berme to ako darwinovsky rozlisovaci znak.

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your employer does not consent to Internet email for messages of this kind. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of my firm shall be understood as neither given nor endorsed by it.