OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 12 07:51:15 CEST 2008

2008/6/12 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravim

> Zajimava otazka :-). Ja bych rekl, ze by to jit melo, nebot je to stale jeden
> a ten samy objekt :-). Ale musim rici, ze by to pro dnesni dvacitky (az na
> VELMI ridke vyjimky) v mem subjnektivnim pripade (je mi 46 :-) ) dopadlo
> docela spatne :-). Ale to je jako s tou hudbou nebo cimkoliv jinym. Proste
> jsme zvykli na to, s cim jsme vyrustali a dospivali a dnesni trend uz se nam
> dedkum tak nezda :-). Verim ale, ze dnesni dvacatnici by to posuzovali
> nepochybne presne opacne :-).

To se ty ženský tolik změnily? Jako že se změnily auta, to chápu, je
to koneckonců pozorovatelný i pouhým okem, tj. design, výbava atd.,
ale ženský jsou snad co se týče výbavy a designu tak nějak furt
stejný, změnila se jen móda oblíkání, případně barvení vlasů a líčení,
ale to se nechá přirovnat tak k barvě auta ;)

P.K.