OT: Dvacitky dnes a kdysi [Was: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost ... ]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červen 12 07:29:41 CEST 2008

Zdravim

> .. to je asi tak jako srovnavat divku dvacetiletou krasnou v roce 1975 s
> dnesni krasnou dvacitkou, jde to vubec?

Zajimava otazka :-). Ja bych rekl, ze by to jit melo, nebot je to stale jeden
a ten samy objekt :-). Ale musim rici, ze by to pro dnesni dvacitky (az na
VELMI ridke vyjimky) v mem subjnektivnim pripade (je mi 46 :-) ) dopadlo
docela spatne :-). Ale to je jako s tou hudbou nebo cimkoliv jinym. Proste
jsme zvykli na to, s cim jsme vyrustali a dospivali a dnesni trend uz se nam
dedkum tak nezda :-). Verim ale, ze dnesni dvacatnici by to posuzovali
nepochybne presne opacne :-).

   S pozdravem Pavel Troller