[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Červen 11 20:28:12 CEST 2008

Ja  z to tu psal - jednoznacne souhlas. Toho mista uvnitr  kolem ridice
je  fakt dost. Uzasna "volnost" dalo by se z mista ridice i "dirigovat"
Co se tyce motoru  - az nezvykle dobre to tahlo. Na dvojku se to sbiralo
pomerne slusne. Vim ze jsem si to uzival, bylo to takove prvni "opojeni"
ze zrychleni.
Jenomze ta spotreba. Pri stylu jizdy plyn  0-max jsem se pod 10 litru
nikdy nevesel. ( i kdyz byl benzin za 16kc/litr :-)  )