[OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury
jan.kuba
honza.kuba@gmail.com
Středa Červen 11 20:28:12 CEST 2008
Ja z to tu psal - jednoznacne souhlas. Toho mista uvnitr kolem ridice
je fakt dost. Uzasna "volnost" dalo by se z mista ridice i "dirigovat"
Co se tyce motoru - az nezvykle dobre to tahlo. Na dvojku se to sbiralo
pomerne slusne. Vim ze jsem si to uzival, bylo to takove prvni "opojeni"
ze zrychleni.
Jenomze ta spotreba. Pri stylu jizdy plyn 0-max jsem se pod 10 litru
nikdy nevesel. ( i kdyz byl benzin za 16kc/litr :-) )
Petr Zapadlo napsal(a):
>Celu tu diskuzi jen sleduji, nicméně se přidám, než nás admin utne.
>Taky jsem jezdil s Wartasem a co se jedná pohodlnosti karoserie, málo které současné auto se mu vyrovná.
>Wartas doplatil na "vnejsi nevzhlednost" - lidem se nelíbila a shazovali to auto aniz by se v nem svezli - a radili ho automaticky k trabantu.
>Takze nezajem kupcu spolu se zmenami v 90 roce zapricinila zanik znacky Wartburg.
>Jezdil jsem chvili i ve 4 taktnim wartburgu a to bylo to velmi prijemne auto.
>
>
>Podobny osud potkal velke mnozstvi vyrobku z te doby, byt by i dnes meli vybornou pouzitelnost (a mnohem lepsi kavlitu naez je soucasna hypermarketova)
>
>
>Takze tak
>
>S pozdravem
>
>Petr "Zapik" Zapadlo
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list