Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Červen 11 09:40:13 CEST 2008


Celu tu diskuzi jen sleduji, nicméně se přidám, než nás admin utne. 
Taky jsem jezdil s Wartasem a co se jedná pohodlnosti karoserie, málo které současné auto se mu vyrovná.
Wartas doplatil na "vnejsi nevzhlednost" - lidem se nelíbila a shazovali to auto aniz by se v nem svezli - a radili ho automaticky k trabantu.
Takze nezajem kupcu spolu se zmenami v 90 roce zapricinila zanik znacky Wartburg. 
Jezdil jsem chvili i ve 4 taktnim wartburgu a to bylo to velmi prijemne auto.


Podobny osud potkal velke mnozstvi vyrobku z te doby, byt  by i dnes meli vybornou pouzitelnost (a mnohem lepsi kavlitu naez je soucasna hypermarketova)


Takze  tak

S pozdravem

Petr "Zapik" Zapadlo


> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka@gmail.com>
> Předmět: Re: [OT:] Wartas a nebezpecnost bylo Vykon hudobnej aparatury
> Datum: 11.6.2008 09:15:01
> ----------------------------------------
> 2008/6/11 Snail Instruments <snail@snailinstruments.com>:
> >
> >>No takze mozna v dobe bolsevika ve vyberu S120, Zigul, Trabant, Wartas
> >>nebo pri stesti neco z Tuzexu to byla dobra volba ale dnes uz je to
> >>nerozum v tom jezdit.
> >
> > Mohli bychom si take polozit otazku - kdyz je Wartas tak dobry, proc
> > se do dneska nevyrabi?
> >
> 
> Tak to mě taky napadlo, kde asi udělali soudruzi z východu chybu. Asi
> špatný marketing. Nebo nějaký spiknutí ;)
> 
> P.K.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> 
> 



Další informace o konferenci Hw-list