[OT]: Skolstvi bylo Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ; -)

Středa Červen 11 19:50:19 CEST 2008

> Tak to jsou klasické fráze, jak by to fungovat mělo, ale ono to tak nefunguje. Co >jiného říct na to, že čerstvý absolvent s červeným diplomem VŠ elektro neví jak >funguje bipolární tranzistor a v životě neslyšel o druhém průrazu.

Muzu vedet kde to tak funguje? :-) Snad se jedna jen o gymnazistu
ktery bez zadnych predchozich znalosti sel studovat elektro VS.
Protoze jak funguje bipolarni tranzistor jsem vedel uz v 15 ve 2
rocniku na stredni a tam jsem taky slysel o druhem prurazu, ovsem
delsi dobu jsem se tim nezabyval takze bych si musel ozivit znalosti.
Co se tyce vysvetlovani ohmova zakona nekomu v patem rocniku, to take
neverim protoze za tohle by nekoho vyrazili i u zkousek na vyucni
list. Je ale pravda ze 98% lidi ze tridy do ktere jsem chodil nedela a
ani nebude delat v oboru.
Co se tyce situace na VS jsem taky zklaman, zejmena scio testy protoze
diky tomu jsem neudelal prijimacky. Myslim ze prednost by meli
dostavat ti kteri se zabyvaji skutecne predevsim jen danym oborem.
Nevsim jsem si ze nekde jsou prijimacky ze zakladu elektrotechniky
spise z matematiky a fyziky coz je lepsi.

E-Mail: jinx[at]meep[dot]cz
HomePage: jinx[dot]meep[dot]cz
ICQ: 220 729 566
Jabber: jinx[at]jabber[dot]cz