Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 11 15:55:22 CEST 2008

>Na Microchipu nemuzu najit nic mensiho nez PIC18F6310 s 64 vyvody. Jako
>future product maji treba PIC18F25J11 s 28 vyvody - to uz bude lepsi.
>Mozna blbe hledam.

Hodil som to do keilovskej databazy  a vyliezli mi P89LPC952 a VRS51L3174 v QFP44 (stvorec cca.12-13mm) a XC886 a C8051F34x v TQFP48 (stvorec 9mm), to sa poklada uz za velke?

>Nedavno jsem hledal nejake AVRko a nakonec z toho vylezla ATmega161 v
>DIP40. Kolega je nastesti sikovny, tak ten druhy UART dopsal softwarovy
>na ATmega8.

Softwarove UARTy ja osobne nepokladam za znamku sikovnosti ale za elementarnu znalost programatora mcu (s vynimkou rychlokvasiek ceckovych), vratane poznania ich obmedzeni.

Mimochodom existuju aj externe UARTy.

wek