Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Červen 11 15:49:35 CEST 2008

Me to stahuje cca 120-150kB, to neni tak hrozny.
Jo znaceni typu a pouzder je silene. Ale jinak same vyhody :-)

Na Microchipu nemuzu najit nic mensiho nez PIC18F6310 s 64 vyvody. Jako
future product maji treba PIC18F25J11 s 28 vyvody - to uz bude lepsi.
Mozna blbe hledam.

Nedavno jsem hledal nejake AVRko a nakonec z toho vylezla ATmega161 v
DIP40. Kolega je nastesti sikovny, tak ten druhy UART dopsal softwarovy
na ATmega8.

Martin Hanek