Kalkulacka na vypocet odporoveho delice pro LM317?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červen 11 01:04:44 CEST 2008

 11.6.2008, 0:55:23

Kazdej pomocnej delnik ve fabrice vi, ze na sroub M8 patri matka M8 a
ne matka M4 nebo M12.
Ovsem podle ISO9000 je to ze to delnik vi zcela nepodstatne a je nutno
mu pred cumak povesit ceduli na ktere je ve dvou svetovych a nejmene
trech etnickych jazycich napsano ze na sroub M8 patri matka M8. A
jeste to tam musi byt naznaceno nekolika piktogrami kdyby byl delnik
nahodou negramotnej.
A vy mi (bez urazky) pripominate to ISO. Sice umite bez obtizi
prislune dva odpory navrhnout, ale mermomoci trvate na tom ze na to
musite mit program. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz