Kalkulacka na vypocet odporoveho delice pro LM317?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 10 23:05:45 CEST 2008

 10.6.2008, 22:58:47

Kdyz minimalni odber zajisti napajene zarizeni tak prece muzu v delici
pouzit libovolnou (velkou) hodnotu. Prece nepotrebujete program na
takto jednoducha rozhodnuti.
To tech zdroju s LMken navrhujete 200 denne a kazdej pro jiny napeti
nebo zrovna zavadite ISO9000 ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz