[OT:] Warbec ( bylo Vykon hudobnej aparatury)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 10 21:52:58 CEST 2008

2008/6/10 jan.kuba <honza.kuba@gmail.com>:
> S tim vyhledem naprosty souhlas. Musel jsem ted v praci presedlat do
> Octavie a je naproste nestesti nekam zacouvat s vozejkem. A to nemluvim
> o tom, ze na vozejk vubec nevidim kdyz jedu rovne (dopredu)
> Vubec neni videt dozadu - zadni sklo a pruhled je jak  strilna .
> Wartburg je proti tomu "rozhledna". I Peugeot 205, W transporter, se
> kterymi jsem jezdil jsou na tom mnohem lepe.

Peugeot 205 je malý a hlavně krátký auto, VW transporter je zas
dodávka, kde se sedí poměrně vysoko. Srovnávat výhled dozadu s
oktávkou je irelevantní. Nicméně potvrzuju, že blbej výhled na couvání
je i z fábie II kombi ;)

> Stale se modernizuje,
> zesiluji se sloupky aby bylo v aute bezpecneji. Jenomze ono z dnesnich
> aut neni vubec nic videt.

Pokud jde o blbej výhled dozadu, to je IMHO snahou výrobce o co největší kufr.

P.K.