Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Lukas Burda burdal1@post.cz
Úterý Červen 10 16:42:26 CEST 2008

> psat nektere veci v C uz nastal drive a ja zaspal. Kdyz dnes vidim, jak
> rychle dokazu v C napsat i slozitou aplikci, se kterou jsem se v ASM
> placal pekne dlouho, lituji vseho casu a penez, ktere mi kdy utekly tim,
> ze jsem C pro MCU nepouzival,

No ze Vam to ale trvalo! Ne, vazne - jako pasivni ctenar hw-news Vas
mam uz nejaky rok za takoveho elektronickeho idola (to myslim zcela
vazne). Ovsem to, jak jste psal vsechno na male PICy v ASM, to mi
vzdycky davalo pocit: Alespon neco jsem prokoukl driv nez on.

Lukas Burda