Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Červen 10 15:27:22 CEST 2008

> A SDCC.
>

> Zadarmo nie je samozrejme nic a peniaze usetrene pri nakupe kompilatora sa zaplatia pri platani a obchadzani roznych bugov... (aj ked to asi hrozi do urcitej miery aj pri tom kupovanom kompilatore) ;-)

Po skusenostiach volim radsej nieco, kde su zdrojaky. V mojom pripade
to sice nebol kompilator, ale operacny system, a ani platena podpora
nepomohla. V Redmon.. povedali, ze mate pravdu, ale my na vas ser... a
opravime to az niekedy vo W7. Ak by som mal zdrojaky, mozem sa pokusit
aspon s tym nieco urobit. Napokon, myslim, ze aj na to GCC existuje
neaka platena podpora, ktoru si mozes zaplatit ak po tom tuzis.

Slavo T.