Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Červen 10 11:50:56 CEST 2008

Asi tak nejak. Len pri kupovanom kompilatore na to byva vacsinou
zakaznicka podpora. O tom, aka castokrat byva, je uz ina kapitola.

Skoda ze ma cas tlaci a uz sa par dni nevratim ku konfere, lebo sa
konecne nasiel flame do ktoreho by som sa rad zapojil aj ja; som si
isty ze by as tu naslo vela nekonstruktivneho a absurdneho, ako sa na
spravny flame patri :-)

Dňa 10. jún 2008 11:46, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a: