[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červen 10 11:18:56 CEST 2008

to je vsetko len o tom akeho maju zvukara. Chodievam na koncerty aj do
uzavretych klubov a aj tam sa da urobit kvalitny zvuk, velmi dobry
umelecny vnem a bez trvalych nasledkov. Je to vsetko len o ludoch,
pokial tam chcu mat rachot tak ho tam budu mat. Mozem povedat cerstvy
priklad z klubu Fleda v Brne. Je to pomerne maly klub, bol som tam na
koncert Morcheeba, kamarati o par tyzdnov neskor na Hooverphonic, zvuk
kvalitny a vyborny. Takisto som bol aj v par kluboch tu v CH a zvuk
podobne. Napriklad Air som videl tu v Lausanne pred par rokmi a boli
uzasni, hudbu nebolo len pocut, ale aj citit. Bol to jeden z najlepsich
koncertov na akych som bol. Maly klub velkosti kina. Potom som ich videl
v Prahe a tam to bol len rachot, lutoval som ze som tam vobec isiel. Je
to o ludoch...
b.