Re:[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Červen 9 07:40:54 CEST 2008

Jestli ten zvuk u vas neni zesilen nejakymi odrazy. Historie uvadi ze takhle nejak
prohral Napoleon bitvu - cast jeho vojsk pobliz nic neslysela, posila nepritele co byla dale hluk bitvy
zaslechla a prisla na pomoc. Pak se probiralo jestli velitel Francouzu nebyl zradce ze tu bitvu take
musel slyset ale cast expertu to svedla prave na to sireni zvuku atmosferou.