Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 10 09:16:28 CEST 2008

Hmmmm... Mozete byt prosim presnejsi o aky presne kit resp. k akemu mcu od Freescale islo? Ak to tam uz dam, a ak to bude niekto citat, nech je to adresne, inak to nepomoze, Freescale je velka firma a maju najmenej tucet roznych navzajom velmi odlisnych mcu.

Tie dsPIC sa daju pichnut medzi 32-bity alebo nie?

Dakujem

wek