Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červen 10 07:49:40 CEST 2008

Miroslav Sinko  wrote / napísal(a):
> Noooo.. na uvedenom zozname vidim Freescale typy tak poskromne. Ako som uz inde pisal, bol som na ich seminari a tam robili prezentacie rodin MCU od vymyslu sveta. od 8-bit az po 32-bit (snad ich neurazam, ze na viac si nepamatam) a pozor! od 1-jadrovych

> este.. no s PIC-mi a AVR-kami mozme ist kamsi. Ma to vsak aj druhu stranu.. ponukaju nejake vzorky a aj okliestene vyvojove prostredie zdarma. Ale skuste si kupit napr. par 10-tok, 100-viek kusov na maloseriovu vyrobu...

Ked sme pred rokom a pol hladali nejaky rychlejsi  procesor na vacsiu
zakazku, tiez k nam prisli z Freescale. Porozpravali, ake to maju vsetko
super, dokonca nechali zadarmo aj vyvojovy kit. Lenze za dva vecery som
to nebol schopny spojazdnit. Najskor nechodilo vyvojove prostredie na
dodanom cd -bolo treba  konzultaciu s nimi a stiahnutie nejakych dalsich
veci. Potom som otvoril som ich exampel, ktory ma najviac zaujimal a
zase problemy s kompilaciou. Tak som sa rozhodol pre dsPIC33 a uplna
spokojnost - vysoky vykon, vsetky periferie co som potreboval, DMA,
jeden takt na zmenu GPIO (kvoli sw radicu 320x240 LCD displeja - zabral
25% vykonu a mohol byt este o cosi mensi, keby stihal rychlejsie
displej). A u vsetkych examplov co som pozeral, stacilo otvorit hotove
workspace a dat F10 - vzdy vysledok  "BUILD SUCCEEDED".

j.

p.s. normalne sa do takychto debat nezapajam, dnes len vynimocne aby som
potesil tych, co stale nadavaju na microchipy a pritom o nich h...o
vedia :-)