[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Červen 10 08:12:50 CEST 2008

Ono se to asi musi resit komplexne. Samotne pasy bez vhodne sedacky asi
nejsou takovym prinosem. Ve F1 maji take prilby a kombinezy odolne proti
ohni. Co kdyby nekdo uhorel po nehode jen proto, ze se vcas nevyprostil
z 5-bodoveho pasu?

Zdenek