[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 10 08:06:05 CEST 2008

To je jedna z veci ktere mi vrtaji hlavou - proc automobilky nenabizeji
aspon volitelne 5bodove pasy. Clovek by se do nich musel trochu
sloziteji cpat ale zase by byla trochu lepsi sance na preziti. Nebo mi
to tak aspon pripada, kdyz v F1 omlati auto ve dvoustovce o betonovou
zed a jeste z toho sam vyleze...

Ales Prochaska