[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondl erven 9 20:42:45 CEST 2008

Teda je to OT , ale co bezpecnost ? Ja teda v aute vozim i rodinu a mel bych
strach je vozit necim co ma koreny nekdy v polovine minuleho stoleti v
soucasnem provozu. Tim nesnizuju vase ridicske umeni , ale staci se podivat
na silnice co tam jezdi za magory a opilce . Pro me je bezpecnost na prvnim
miste vzdyt je to jenom auto a pokud s tim jezdite denne tak je to o strach
.

snehulak

> CO se týče W353, tak jsem tuhle bral 2 pubescentní stopaře co jsou od nás z
> dědiny co mají furt jenom blbé úšklebky, po jízdě je to přešlo.
>
> Jezdil jste někdy warbecem? Musí se to sice opravdu umět (když jsem v něm
> jel poprvé, málem jsem ho otočil na střechu), fakt se to nedá srovnat s
> moderníma autama. Nejvíc mě serou takoví ti řidiči, co se mě za dědinou
> snaží předjet, protože si myslí že je to pomalé auto, přitom musím ubrat,
> aby mě vůbec mohli předjet, protože jim ten jejich elektronický špek dovolí
> max výkon jenom 5 vteřin, zatímco já jenom lechtám plyn a do půlky vytáhnu
> [...]
HTML příloha byla odstraněna...

Dal informace o konferenci Hw-list