<div class="gmail_quote"><div>Teda je to OT , ale co bezpecnost ? Ja teda v aute vozim i rodinu a mel bych strach je vozit necim co ma koreny nekdy v polovine minuleho stoleti v soucasnem provozu. Tim nesnizuju vase ridicske umeni , ale staci se podivat na silnice co tam jezdi za magory a opilce . Pro me je bezpecnost na prvnim miste vzdyt je to jenom auto a pokud s tim jezdite denne tak je to o strach .<br>
<br>snehulak<br>&nbsp;</div><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><br>
CO se týče W353, tak jsem tuhle bral 2 pubescentní stopaře co jsou od nás z<br>
dědiny co mají furt jenom blbé úšklebky, po jízdě je to přešlo.<br>
<br>
Jezdil jste někdy warbecem? Musí se to sice opravdu umět (když jsem v něm<br>
jel poprvé, málem jsem ho otočil na střechu), fakt se to nedá srovnat s<br>
moderníma autama. Nejvíc mě serou takoví ti řidiči, co se mě za dědinou<br>
snaží předjet, protože si myslí že je to pomalé auto, přitom musím ubrat,<br>
aby mě vůbec mohli předjet, protože jim ten jejich elektronický špek dovolí<br>
max výkon jenom 5 vteřin, zatímco já jenom lechtám plyn a do půlky vytáhnu<br>
sytič a víc šlapat většinou není potřeba - jen do hodně prudkých kopců. U<br>
w353 není problém hrábnout na dvojku a u jedničky mi to dělá u skoro každého<br>
rozjezdu aniž bych chtěl, ale nakonec si stejně hrábne aspoň v zatáčce.<br>
Uvědomte si, že je to jako dvoulitr, jenom to má blbou převodovku co to<br>
nevytáhne nad 150. Běžně jezdím stylem 1-3-4 (0-45, 35-110, 70-150) - ne že<br>
by netočil víc - naopak velmi ochotně to jde nahoru, ale to už má člověk<br>
strach o motor. Dvojka má smysl fakt jen do hodně prudkého kopce. Brzdí z<br>
80kmh na 30 metrů jako by měl ABS, ale nemá. Starty v mrazech bez problémů i<br>
s 10 let starou baterkou. Prostě kdo s tím nenajezdil pár tisíc km, neví<br>
vůbec jaké to je auto.<br>
<br>
Barkas sice není to co warbec, ale taky by zasloužil jinou převodovku, je<br>
totiž dělaná na to, aby se člověk s plně naloženým třítuňákem rozjel a<br>
slušně jel i do nejprudších kopců. Na silnici však sedí mnohem líp než<br>
warbec, asi jako trabant. A na trabanta v zatáčkách dnešní auta ani zdaleka<br>
nemají.<br></blockquote></div><br>