<div class="gmail_quote"><div>Teda je to OT , ale co bezpecnost ? Ja teda v aute vozim i rodinu a mel bych strach je vozit necim co ma koreny nekdy v polovine minuleho stoleti v soucasnem provozu. Tim nesnizuju vase ridicske umeni , ale staci se podivat na silnice co tam jezdi za magory a opilce . Pro me je bezpecnost na prvnim miste vzdyt je to jenom auto a pokud s tim jezdite denne tak je to o strach .<br>
<br>snehulak<br>&nbsp;</div><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><br>
CO se týče W353, tak jsem tuhle bral 2 pubescentnĂ­ stopaĹ™e co jsou od nás z<br>
dÄ›diny co majĂ­ furt jenom blbĂ© ĂşĹˇklebky, po jĂ­zdÄ› je to pĹ™ešlo.<br>
<br>
Jezdil jste nÄ›kdy warbecem? MusĂ­ se to sice opravdu umÄ›t (kdyĹľ jsem v nÄ›m<br>
jel poprvĂ©, málem jsem ho otoÄŤil na stĹ™echu), fakt se to nedá srovnat s<br>
modernĂ­ma autama. NejvĂ­c mÄ› serou takovĂ­ ti Ĺ™idiÄŤi, co se mÄ› za dÄ›dinou<br>
snaží pĹ™edjet, protoĹľe si myslĂ­ Ĺľe je to pomalĂ© auto, pĹ™itom musĂ­m ubrat,<br>
aby mÄ› vĹŻbec mohli pĹ™edjet, protoĹľe jim ten jejich elektronickĂ˝ Ĺˇpek dovolĂ­<br>
max vĂ˝kon jenom 5 vteĹ™in, zatĂ­mco já jenom lechtám plyn a do pĹŻlky vytáhnu<br>
sytiÄŤ a vĂ­c Ĺˇlapat vÄ›tšinou nenĂ­ potĹ™eba - jen do hodnÄ› prudkĂ˝ch kopcĹŻ. U<br>
w353 nenĂ­ problĂ©m hrábnout na dvojku a u jedniÄŤky mi to dÄ›lá u skoro kaĹľdĂ©ho<br>
rozjezdu aniĹľ bych chtÄ›l, ale nakonec si stejnÄ› hrábne aspoň v zatáčce.<br>
UvÄ›domte si, Ĺľe je to jako dvoulitr, jenom to má blbou pĹ™evodovku co to<br>
nevytáhne nad 150. BěžnÄ› jezdĂ­m stylem 1-3-4 (0-45, 35-110, 70-150) - ne Ĺľe<br>
by netoÄŤil vĂ­c - naopak velmi ochotnÄ› to jde nahoru, ale to uĹľ má ÄŤlovÄ›k<br>
strach o motor. Dvojka má smysl fakt jen do hodnÄ› prudkĂ©ho kopce. BrzdĂ­ z<br>
80kmh na 30 metrĹŻ jako by mÄ›l ABS, ale nemá. Starty v mrazech bez problĂ©mĹŻ i<br>
s 10 let starou baterkou. ProstÄ› kdo s tĂ­m nenajezdil pár tisĂ­c km, nevĂ­<br>
vĹŻbec jakĂ© to je auto.<br>
<br>
Barkas sice nenĂ­ to co warbec, ale taky by zaslouĹľil jinou pĹ™evodovku, je<br>
totiĹľ dÄ›laná na to, aby se ÄŤlovÄ›k s plnÄ› naloĹľenĂ˝m třítuňákem rozjel a<br>
slušnÄ› jel i do nejprudších kopcĹŻ. Na silnici však sedĂ­ mnohem lĂ­p neĹľ<br>
warbec, asi jako trabant. A na trabanta v zatáčkách dnešnĂ­ auta ani zdaleka<br>
nemajĂ­.<br></blockquote></div><br>