<div class="gmail_quote"><div>Teda je to OT , ale co bezpecnost ? Ja teda v aute vozim i rodinu a mel bych strach je vozit necim co ma koreny nekdy v polovine minuleho stoleti v soucasnem provozu. Tim nesnizuju vase ridicske umeni , ale staci se podivat na silnice co tam jezdi za magory a opilce . Pro me je bezpecnost na prvnim miste vzdyt je to jenom auto a pokud s tim jezdite denne tak je to o strach .<br>
<br>snehulak<br> </div><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"><br>
CO se týče W353, tak jsem tuhle bral 2 pubescentnà stopaře co jsou od nás z<br>
dÄ›diny co majĂ furt jenom blbĂ© úšklebky, po jĂzdÄ› je to pĹ™ešlo.<br>
<br>
Jezdil jste někdy warbecem? Musà se to sice opravdu umět (když jsem v něm<br>
jel poprvé, málem jsem ho otočil na střechu), fakt se to nedá srovnat s<br>
modernĂma autama. NejvĂc mÄ› serou takovĂ ti Ĺ™idiÄŤi, co se mÄ› za dÄ›dinou<br>
snažà pĹ™edjet, protoĹľe si myslĂ Ĺľe je to pomalĂ© auto, pĹ™itom musĂm ubrat,<br>
aby mÄ› vĹŻbec mohli pĹ™edjet, protoĹľe jim ten jejich elektronickĂ˝ špek dovolĂ<br>
max vĂ˝kon jenom 5 vteĹ™in, zatĂmco já jenom lechtám plyn a do pĹŻlky vytáhnu<br>
sytiÄŤ a vĂc šlapat vÄ›tšinou nenĂ potĹ™eba - jen do hodnÄ› prudkĂ˝ch kopcĹŻ. U<br>
w353 nenà problém hrábnout na dvojku a u jedničky mi to dělá u skoro každého<br>
rozjezdu aniž bych chtěl, ale nakonec si stejně hrábne aspoŠv zatáčce.<br>
Uvědomte si, že je to jako dvoulitr, jenom to má blbou převodovku co to<br>
nevytáhne nad 150. BěžnÄ› jezdĂm stylem 1-3-4 (0-45, 35-110, 70-150) - ne Ĺľe<br>
by netoÄŤil vĂc - naopak velmi ochotnÄ› to jde nahoru, ale to uĹľ má ÄŤlovÄ›k<br>
strach o motor. Dvojka má smysl fakt jen do hodně prudkého kopce. Brzdà z<br>
80kmh na 30 metrů jako by měl ABS, ale nemá. Starty v mrazech bez problémů i<br>
s 10 let starou baterkou. ProstÄ› kdo s tĂm nenajezdil pár tisĂc km, nevĂ<br>
vůbec jaké to je auto.<br>
<br>
Barkas sice nenà to co warbec, ale taky by zasloužil jinou převodovku, je<br>
totiĹľ dÄ›laná na to, aby se ÄŤlovÄ›k s plnÄ› naloĹľenĂ˝m tĹ™ĂtuĹákem rozjel a<br>
slušnÄ› jel i do nejprudšĂch kopcĹŻ. Na silnici však sedĂ mnohem lĂp neĹľ<br>
warbec, asi jako trabant. A na trabanta v zatáčkách dnešnà auta ani zdaleka<br>
nemajĂ.<br></blockquote></div><br>