OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Raven raven@wo.cz
Sobota Červen 7 20:22:48 CEST 2008

Jelikoz jsem si nebyl zcela jist pockal jsem az budu doma. Toz je to
naopak nez uvadis. Nekonecno pro IR je bliz nez pro "normalni" svetlo.
Vim, ze pro krajinky jsem tyto veci neresil a proste zatocil objektiv na
konec. A zvlast u kratkych ohnisek neni ostreni az tak osemetne.
Jinak u soucasnych zoomu s aut. ostrenim mas pravdu. Jde to zatocit za
nekonecno, zrejme z duvodu nejakych tech. omezenich. Dle meho nazoru
naprosto zbytecne.

S pozdravem Raven