OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Červen 7 18:44:44 CEST 2008

Za vsechny jeden priklad Sigmy (vlevo) a jeden Nikkor (vpravo). Omlouvam se
za kvalitu obrazku, ale udelal jsem to jen tak z ruky a navic jsem to radne
zkomprimoval, aby to do konfery nebylo velke.

Jakub Serych