OT: (uplne) Piatok

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 6 18:16:11 CEST 2008

Spoustě lidí vyhovuje, že do Chorvatska se dá dojet autem. A to nejen proto,
že ho po střechu narvou konzervama, ale dá se tam jezdit na výlety po
památkách. Už jsem viděl docela dost různých měst potažmo památek, ale
máloco se vyrovná Trogiru, Splitu, Dubrovniku, Zadaru nebo třeba Záhřebu.
Ostatně i Alfred Hitchcock napsal, že nejhezčí západ slunce není na Floridě,
ale právě v Zadaru... :)