OT: (uplne) Piatok

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 6 17:28:39 CEST 2008

Osobne se spis divim proc tam proboha ty lidi jeste jezdi, naprosto
souhlasim, ze chteji platit za kazdy prd, nevedi co za nej a jeste se tvari,
ze je clovek obtezuje..
Poplatky a buzerace ohledne potapeni radeji nebudu komentovat.

Ja to resim jednoduse, jezdim o 1000km jizneji, za stejny nebo nizsi peniz
mam podstatne kvalitnejsi dovolenou, lidi si tam cloveka, presneji jeho
penez vice vazi a kvalita Rudeho more se s tou jadranskou louzi take neda
srovnat.

Otazkou tedy je zda si obchodnici od jadranu v ramci bussinesu nerezou vetev
na ktere sedi ...

Nicmene osobne bych nemel problem pokud by se v ramci boje proti globálnímu
oteplovani turismus jako takovy zakazal, ona to je v podstate desna kravina
a globalne jeden z nejhorších znecistovatelu životního prostredi na země
guly

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, June 06, 2008 5:04 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: (uplne) Piatok

Podraz ne, čistý business, když si to člověk nemůže přivézt, musí si to
koupit. A to neznamená, že musí chodit každý den na snídani, oběd i večeři,
ale prostě musí potraviny koupit v Chorvatsku. Když už můžou mít daň "za
vzduch" a povolení k potápění taky není levná záležitost, tak mě tento krok
ani moc nepřekvapuje. Chorvati jsou businessmani, chtěli by vydělat na
každým prdu a docela se jim to daří...
Já jsem si do Chorvatska obvykle vozil tak dvě konzervy něčeho jako záložní
plán, když budou nějaký problémy a obvykle jsem si je taky odvezl zpět a
zbytek jsem si kupoval v místních obchodech. Cenový rozdíl až tak hrozný
není, abych si to nemohl dovolit a několikrát taky nenavštívil restauraci
(takový grilovaný olihně nebo krevety jsou super věc)...

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3164 (20080606)

http://www.eset.cz