OT - Jak se dělají obrovské fotografie ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 6 11:12:39 CEST 2008

No ono take zasobnik na jednu tiskovou barvu ma treba 10l a da se
kontinualne dolevat.

Jinak se musim pochlubit - jestli to dobre dopadne budeme mit masinu co
si umi sama z A4 slozit a slepit obalku a do ni vlozit psani. Samozrejme
predtim nez tu obalku slozi tak tu A4 plnobarevne potiskne (nasisato)
vcetne adres a obrazku nebo reklam. Videl jsem to v chodu a je to masakr.

Radek Vicek