Akcelerometr

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 6 02:03:31 CEST 2008

Osobne mam zkusenosti s MMA7455 coz jsou 3D Akcelerometry s vystupem I2C/SPI
s max rozlysenim 10bit na rozsahu 8g, spotreba je radove v stovkách uA a
cena pod 3$ a za ty prachy to je uzasna hracka.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Bitovod
Sent: Friday, June 06, 2008 1:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Akcelerometr

Porad mi ale nejak unika (zvlast v nynejsi dobe modniho zavadeni kurvitek)
duvod nahrady nejakeho (byt teoreticky nespolehliveho) zavedeneho reseni v
cene par centu (ta kulickova cidla jsou za par supu i v kusovce) s nulovou
spotrebou necim, co jednak vyzaduje nejaky vypocetni vykon (toho ve fotakach

porad nejak neni dost), druhak to nestoji par centu (nebo snad ano?), zcela
jiste to ma nejakou vlastni spotrebu a jeste je to (mozna) i
spolehlivejsi...

Ja bych tedy nemenil. Ale ja nejsem velkovyrobce...

Pavel Kutina

P.S.: Stejne je uzasny, jaky ptakoviny si dneska ty lidi vymyslej, aby
usetrili jedno kliknuti mysi :)