Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Středa Červen 4 19:26:47 CEST 2008

> Todle mi nedelejte, takhle se k te nobelovce budu dopracovavat 250 let,
> kdyz jsem ze vsech co potkavam nejhloupejsi ... proboha, ja uz z Vas
> dostanu komplex ;))).

Nepodlehej panice ja sice vyjmenovavam prasky (skoro) zpameti ale JTAGKEY
jsem zatim jeste nezprovoznil - (chytily me radia a tak napul stavim
radiokompas pro outdoor roboty a tak trochu stavim "robota pro Barbinky" -
bude to urcite nejemensi sumorobot v CR - rozkaz dcery ;-))

Zdravi Petr Kubac

P.S. hororovou historku o zmatenych specifikacich lab. pristroje ti radsi
reknu z oci do oci