Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Středa Červen 4 00:55:33 CEST 2008

Ten uz mam tady davno.Citim se menecenny a na nic.Jak tak tady na to
posledni dobou koukam tak ani vlastne ve vetsine pripadu nevim o cem je
rec.Hura konecne jsem se taky mohl k necemu vyjadrit.
Co pak delame za laboratorni pristroj neni-li to tajne?
Radek
----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 03, 2008 11:54 PM
Subject: Re: a

Chlapi, ja Vas stejne vsechny zeru ;). S kym se potkam, kazdy z Vas mi
ukazuje, jak vubec nic nevim. Rano dostanu na muj hloupy dotaz prednasku
z biochemie, pak vecer vyresim s kamaradem otazky chemie spojene s
fyzikou, pak resim elektroniku do laboratorniho pristroje, jehoz
principu z hlediska pouziti rozumim asi tak, jako kdy se co ma hnout a
kam a co to k tomu ma vypsat, nejlepe v turectine, a v noci prijde
odpoved na seznam leciv, vysypana z patra a ktery ja studoval nejmene
ctvrt hodiny, abych vypadal alespon malinko chytrejsi, ze jsem snad i
pochopil, k cemu ze ty vsechny veci jsou ;).

Todle mi nedelejte, takhle se k te nobelovce budu dopracovavat 250 let,
kdyz jsem ze vsech co potkavam nejhloupejsi ... proboha, ja uz z Vas
dostanu komplex ;))).

--
Jiri Bezstarosti