Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 3 23:54:16 CEST 2008

Chlapi, ja Vas stejne vsechny zeru ;). S kym se potkam, kazdy z Vas mi
ukazuje, jak vubec nic nevim. Rano dostanu na muj hloupy dotaz prednasku
z biochemie, pak vecer vyresim s kamaradem otazky chemie spojene s
fyzikou, pak resim elektroniku do laboratorniho pristroje, jehoz
principu z hlediska pouziti rozumim asi tak, jako kdy se co ma hnout a
kam a co to k tomu ma vypsat, nejlepe v turectine, a v noci prijde
odpoved na seznam leciv, vysypana z patra a ktery ja studoval nejmene
ctvrt hodiny, abych vypadal alespon malinko chytrejsi, ze jsem snad i
pochopil, k cemu ze ty vsechny veci jsou ;).

Todle mi nedelejte, takhle se k te nobelovce budu dopracovavat 250 let,
kdyz jsem ze vsech co potkavam nejhloupejsi ... proboha, ja uz z Vas
dostanu komplex ;))).

--
Jiri Bezstarosti