The final cool-down

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 3 11:52:16 CEST 2008

Kolega, kteremu obcas tyhle veci preposilam vznesl dotazy.

Jakým způsobem se zkapalňuje helium? Při jakým tlaku kapalnýho He tyhle
věci fungujou (Například NMR a podobně) aby to chladilo a přitom se to
hned nevypařilo? Jakej je princip vlastníhu udržení teploty toho helia v
okruhu magnetu?

Radek Vicek