C++ a COM porty 2.

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Červenec 28 17:20:24 CEST 2008

Zdar
Jestli použít vlákna ?
To záleží na aplikaci, zda můžeš čekat než příjde znak nebo musíš dělat ještě něco jiného.
Jinak obsluha je pomocí zdánlivých souborových přístupů :
CreateFile
GetCommState
SetCommState
WriteFile
ReadFile

Něco mám z dob C++ tady , dnes jsem už plně závsilý na .NET C#
http://www.visualprog.cz/DevelopC/Priklad_VisualC.htm#label2

vývoj software   http://visualprog.cz