OT jazyky

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Červenec 23 14:51:25 CEST 2008

Dobry den,

ja som zase minuly tyzden stravil dovolenku na Slovensku a skoro som mal
problemy porozumiet. Boli sme v restauracii a bratranec tam objednaval
vilmošku (hruškovica), kabeško (karpatske brandy špecial) a nakoniec bol
"vydostený" (uz mal vsetkeho dost). Tych novych slov tam padlo ovela
viac, ale uz si ich nepamätam.

Na druhej strane dnesni promoventi ani nevedia zaspievat "Gaudeamus igitur".

Richard Kaliciak