OT zamestnani

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červenec 23 14:36:37 CEST 2008

zato francuzovi nemusis ani naznacit. Ti rozpravaju len francuzsky a
akosi automaticky predpokladaju ze im vsetci rozumeju. Najviac ma to
pobavilo ked sme boli v Cine. Par krat sme tam stretli francuzskych
turistov a oni na drzovku na personal v hoteli ktory ledva vedel nieco
anglicky rozpravali po francuzsky. Zenska im este povedala anglicky ze
nerozumie a oni pokracovali dalej :-)
Podobna vec sa mi stala teraz v nedelu v Poprade. Na lehatkach lezali
nejake baby a pytam sa ci je jedno volne a mozem si ho zobrat. Tak na
mna spustila francuzsky ze tam niekto je a blabla. Bohuzial som jej
rozumel tak som dokoncil konverzaciu vo francuzstine. Ona ani nemrkla
okom, pripadalo jej to uplne samozrejme ze jej tam vsetci rozumeju :-)
b.