OT zamestnani

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červenec 23 14:15:18 CEST 2008

to je uplne normalne :-)
Spanieli su taki, akonahle sa hocikde na svete ocitne viac ako jeden
spaniel, nech je tam s hociky, okamzite sa odtrhnu od skupiny a
zabavaju/rozpravaju sa len medzi sebou a po spanielsky. Mame tu celkom
pocetnu skupinu spanielskych studentov, vek 20-30. Byvala kolegyna
(spanielka) mi  hovorila ze sa spravaju ako male deti, ktorym niekto
zobral lopatku. Hadaju sa koli tomu kto s kym, kto komu prebral
frajerku, idu sa pomaly vyvrazdit, intriguju. Ale kazdy den sa cela tato
skupina schadza spolu na obed a kecaju spolu :-) Vravela ze spanieli si
vystacia sami, inych nepotrebuju...
Tak to mozes skusit s tou cestinou ci si to vobec vsimnu :-)
b.