OT zamestnani

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Červenec 23 10:42:37 CEST 2008

Tak to znam lepsi pripad, kdy se Vas na neco ohledne VHDL pta Spanel v
Anglictine (silny spanelsky akcent), v pulce vety plynule prejde na
regulerni spanelstinu a na konci se divi ze mu nerozumite. To ted
zazivam denne nekolikrat a vypada to ze se asi naucim radsi spanelsky.
Nebo Rek ktery se snazi chybejici podstatne jmeno v anglictine nahradit
slovem z rectiny. Asi jim do toho taky zacnu flakat cestinu, at si
zazijou svoje.
Mixu nemciny a anglictiny vetsinou Nemci rozumi, alespon co tu na ne
zkousim ja celkem funguje.  :-)

Tosa