RS232 kabel + dobijeni pro Siemens C35i

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Červenec 16 21:43:43 CEST 2008

Pokud se nepletu tak ony Siemensy byly na tohle divny. Stejne se choval
treba i ME45 (jinak uplne suprovej telefon).
Pouzival jsem ho jako GPRS modem pro pripojeni domacnosti na net a
bohuzel je to jeste horsi nez popisujete. On se totiz po zapojeni kabelu
s nabijenim nabijel, ale jakmile se nabil tak uz znova nabijeni
nespustil. Takze prestoze byl na nabijecce tak se byl schopen nasledne
vybit do vypnuti.
Vetsinou se to resilo proste pripojenim zdroje primo na kontakt baterie. :-(

Radek Vicek