RS232 kabel + dobijeni pro Siemens C35i

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červenec 16 20:58:38 CEST 2008

Dobry den,

nevedeli by jste o nejakem navodu na RS232 kabel s dobijenim pro
Siemens C35i. Mam tu jeden starsi kousek a chtel bych ho vyuzit
pro posilani SMSek z PCcka. Mam udelany kabel podle :

http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART438-Mobilni-telefon-SIEMENS---kabel.html

funguje dobre a dela to vse co chci. Ale potrebuji vyresit nabijeni
telefonu. Myslel jsem ze vyvedu drat LOAD kterym se to nabiji a
vyrobim stejny zroj proud/napeti jako dela nabijecka. Jenze s timhle
telefonem to neni jednoduche. On ma nejakou zvlastni nabijeci logiku,
proste privedeni napeti na tento vyvod nespusti start nabijeni a
proste odpojeni toho napeti nevede k ukonceni nabijeciho procesu.
Je k tomu zapotrebi zastrcit nebo vytahnout kabel z/do telefonu pod
napetim !

Zkousel jsem to i s orig. nabijeckou - kdyz zapojim nabijecku do
telefonu a zastrcim ji do zasuvky nabijeni se nespusti. Kdyz to
udelam obracene (nepred nabiecku do 220V a pak konektor do telefonu)
tak ano.

Zkratka jako by byly potreba pripojit/odpojit vsechny draty, jen
nevim jak to ten telefon analyzuje. Nevite nekdo cim to muze byt,
nebo nemate link na zapojeni ktere by to resilo ?

S pozdravem