OT: turisticka GPS navigace

Mobil CZ s.r.o. Trutnov mobilcz@humlak.cz
Středa Červenec 16 09:05:50 CEST 2008

Zdravim,

LCD u modelu Colorado a asi to bude stejne i u Oregonu je opravdu
nepovedeny - ma maly kontrast. Rozliseni je skvele, velikost taky, ale
to podsviceni a tim padem kontrast stoji opravdu za houby... :-(
Je to skoda, protoze jinak je to skvela navigace.
Ale slabe podsviceni evidentne souvisi s vydrzi pristroje na akku, ktere
je druhe bolave misto - vydrzi maximalne 10-12 hodin na plne nabite
akku, pokud by se vic podsvitil LCD jiste by to slo jeste dolu a to uz
by asi bylo opravdu k nicemu.

Jirka