OT: turisticka GPS navigace

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Červenec 15 22:32:58 CEST 2008

Vyberam z diskusie na http://www.skyfly.cz/diskuze/d.php4?id=pristroje

Od:     schrek       (Ètvrtek, 29.5.2008 10:37)
Komu:   Standa
Text:
Ahoj chlape mam na tebe dotaz uz se vyresilo to mizerny podsviceni
toho Colorada je to tmavy jak prase diky moc za odpoved
(132-147.net.optinet.cz)

Od:     Standa       (Pátek, 30.5.2008 13:45)
Komu:   schrek
Text:
A zkusil jsi pri nastavení jasu podsvícení zatocit tím kouzelným
kroužkem naplno, co to dá? A pak ješte jeden rádoby vtipný dotaz - máš
v prístroji baterky?
(firma2.acs.cz)