volne na tema kondenzatory - problem s blokovacimi kondenzatory a vyrobou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červenec 14 20:46:36 CEST 2008

Dne Monday 14 of July 2008 16:56:45 andrej jancura napsal(a):
>Tak ako to mas nakreslene to navrhol vyrobca cipu. Otazkou je, ake su
>ostatne zakladne parametre, ktore su v designe. Podla toho sa da najprv
>odhadnut, priblizne pocitat ci simulovat, ci je mozne nahradit 0201 za 0402
>atd.

Tak to nenavrhnul vyrobce cipu (na to jsem AN nenasel), ale ja, a snazil jsem
se to kreslit elektricky "na jistotu", bohuzel jsem necekal ze vyrobci bude
0201 v dnesni dobe delat problem.

Zjistil jsem ze misto tech 24 kondenzatoru v centru bga pouzdra by se mi tam v
0402 vesly pouhe 4 coz povazuju za nedostatecne ach jo.
Jinak kdyby nekomu pripadalo 24 kondenzatoru docela mnoho, tak mne taky ale
radsi jsem tam nakombinoval ruzne hodnoty 1n 10n 47n prave kvuli
te "jistote".
Nejak se mi to cele hrouti a ja nemam cas to predelavat. Vyroba se musi rozjet
skutecne asap.
A pritom je to takova blbost - ach jo.

Dne Monday 14 of July 2008 18:54:45 Daniel Valuch napsal(a):
> neviem ci je to moznost, lebo doska bude drahsia, ale celkom pomahaju
> slepe diery. Prikladam fotku 1148 pinoveho BGA s kondenzatormi 0402, je

Slepé díry jsem si v počátku zakázal víceméně proto, že bylo málo času a málo
informací o tom jak se to správně v eaglu dělá, teď je na to každopádně už
moc pozdě.

JL.