volne na tema kondenzatory - problem s blokovacimi kondenzatory a vyrobou

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 14 18:54:45 CEST 2008

neviem ci je to moznost, lebo doska bude drahsia, ale celkom pomahaju
slepe diery. Prikladam fotku 1148 pinoveho BGA s kondenzatormi 0402, je
ich tam asi 200. Doska ma 6+6 vrstiev, slepe diery su z TOP do vrstvy 7,
cim sa uvolni dost miesta jednak pre blokovacie kondenzatory ale aj pre
odvod signalov z vnutornych radov bga.
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/kondenzatory.jpg
b.