Re: Kondenzatory pro VFO

František Burian BuFran@seznam.cz
Neděle Červenec 13 12:14:38 CEST 2008

Zdravím ctěné kolokvium,

   Kráásné, po velmi dlouhé době tlachání skutečně téma, ze kterého je možné se něčemu přiučit. Je možné
doporučit nějakou literaturu, ve které bych se dočetl co to je za sprostá slova ty TE, TM, 101 011 010 011
a písmenka v těch podstrčených ďábelských vzorcích ? Připadám si tu teď, jako bych vůbec nevystudoval
VŠ elektro, a to jsem si myslel že toho o kondenzátorech vím hodně ...

  Momentálně se snažím všechny zdejší poznatky o typech kondenzátorů sepsat do tabulky, protože v hlavě
je určitě neudržím, a vím, že je určitě budu potřebovat. Bude o takovou tabulku zájem i veřejně ?

F. Burian