Kondenzatory pro VFO

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Červenec 12 21:44:02 CEST 2008

staci to takto http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/jancura.jpg ?
farebne som tam nakreslil:
- cervenou dielektricky material s jeho rozmermi
- ciernou elektrody
- zelenou rezonancny mod

znazornena je jedna vrstva, takychto moze byt na seba naukladanych
mnozstvo aby sa dosiahla pozadovana kapacita. Rozmery a, b, c ostanu
zachovane, akurat to bude na seba naskladane.
Pod tym som si dovolil uviest tolko pozadovany vzorec, dosadil som do
neho uvazovane cisla a uplne dole je vysledok. Ospravedlnujem sa, nie je
dva krat podciarknuty. Zeleny obrazok na pravej casti patri k niecomu
inemu, lebo som nechcel mazat celu tabulu.
Skus sa k tomu teda vyjadrit ci vyhovuje, kde som sa zmylil a tak...
b.