Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 11 13:02:43 CEST 2008

Tohle dobre znaji Traderi. Kdyz utrpite 9x ztratu a 1x zisk, stejne
muzete vydelat, protoze nechate zisky rust a ztraty stopnete vcas ;).
Normalni zivot se od toho moc nelisi. Jenze jednu vec to chce, musite
byt schopen tech 9 ztrat po sobe prezit i hned na samotnem pocatku a
vetsina malych firem je na tom tak, ze je zdaleka prezit nemuze, takze
kdo zbyde z tech co kapitalove na to nemeli, mel dobre stesti, predem
dohodnuty kseft, ktery vysel, nebo intuici, ze nemusel projit vsech tech
9 ztrat, nez prijde zisk. Lide se snazi byt dokonali, ale o tom to vubec
neni. Dokonalost je na houby, neni to udrzitelny stav, je jedina moznost
a tou je znat sve slabiny, umet s nimi zit a nezacit zmatkovat, kdyz se
chvili nedari.

Je dulezite umet prijmout i vice porazek, nez vitezstvi, protoze valka
se da vyhrat i v pripade, ze vetsinu bitev projedete, coz je mnohem vic,
nez jakakoli dokonalost ;). Pokud se Vam to zda jako hloupost, kolik
jste kdo meli jednani a kolik procent z toho bylo slusnych kseftu ?
Ztraty tim jednanim nebyly nijak velke (cas je v haji), ale vic do toho
investovat nebudete. Ale kdyz se jednani povede, pokryje to i tech 9
jednani pred tim. Kdybyste vzal vsech 10 kseftu pod cenu, vypada to jako
10 vitezstvi, ale skoncite blbe ;))).

--
Jiri Bezstarosti