Ceny vyroby - bylo: [AD] LinuxStamp

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Pátek Červenec 11 08:32:22 CEST 2008

Zdravim
tak jsem to spocital na "vetsi" firmu a vychazi to nasledovne, uvadim ze to
se jedna jen o vypocty, nemame v umyslu do toho jit

dle meho nazoru neni nejlepsi reseni to delat na oboustranne desce, mimo to
vyse uvedena deska neni navrzena uplne nejlepe
nakresleni schema vcetne knihoven 3h prace
nakresleni plosneho spoje 5h prace
priprava dat pro vyrobu 1 h prace
budeme brat cenu 600kc za 1h vyvoje, to dela 5400kc

soucastky:
vyrobni serie se u takoveho projektu dela vzdy na balici jednotku, coz dela
126 kusu
procesor 220kc (provedeni bga je levnejsi a na 4vrstvou desku vhodnejsi)
pameti 70kc
konektory 60kc
pasivni 10kc
ostatni 20kc
dela to 380 kc

plosny spoj: 4 vrstvy, vyroba 3 tydny pri 126 kusech to dela  240kc  vcetne
pripravy vyroby

osazeni: sablona 1600+20 minut stroje 1000kc

celkem za desku:
620 soucastky a plosny spoj
vyvoj a vyroba 63,5 kc
oziveni, otestovani, 50kc

celkem tedy deska vyjde 733,5 Kc
zisk pro firmu 500kc
prodejni deska 1233,5 kc
ovsem mate desku ke ktere mate jen schema, jednoduchy popis a linux a nic
vic

David Vrbicka