Tepelno izolacny material

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červenec 10 11:23:12 CEST 2008

no s objektom ktory ma kineticku energiu 350MJ treba narabat velmi jemne
a ziadne zbrkle pohyby :-) Zakladna frekvencia je ca. 400MHz a zmena
frekvencie v rade jednotiek Hz znamena ze zvazok vyleti z vakovej
komory... casove konstanty PLL preto musia byt zosynchronizovane s
magnetmi a tie sa hybu len velmi pomaly. Vyskusame ten maly lokalny
ohrev oscilatora a ked to nebude stacit tak bude treba prejst na tazsi
kaliber :-)
b.